Plouă şi cu leapşă


Acum ceva timp (să tot fie o săptămână) am primit de la Cristi (mulţam!) o leapşă ploioasă. Mai exact, trebuie să vă dezvălui (senzaţional) cinci melodii preferate, legate de ploaie. Cam greu… mă gândeam eu…mie nu-mi place ploaia, mă indispune şi-mi strică toate socotelile, mai ales vara! Nu e prea mult să speri… Dar, trecând totuşi peste aceste frământări, am ajuns într-un final glorios la un  top 5, după cum urmează:

1. November Rain – Guns N’ Roses

2. Ploaia – Spin

3. Dacă ploaia s-ar opri – Cargo

4. Let it rain – Nana

5. Queen of Rain – Roxette

Soare în suflet! (leapşa rămâne la mine, închisă… în aşteptarea zilelor însorite)

11 comentarii

Din categoria Leapşă,concurs,dezbatere

11 răspunsuri la „Plouă şi cu leapşă

  1. tancu23

    Foarte frumoase melodii. Mie imi place mult Cargo…

  2. Mai uiti de ploaie cu asemena melodii 🙂
    Cred ca ai uitat una:

  3. Îţi mai recomand „Ploaie în luna lui marte” cîntată de Paula Seling. Superb… adică mişto! Şi „Ploaia care va veni” de la Pasărea colibri. La fel de mişto!

  4. Da! Cum să uit de Paula Seling? Mulţumesc!!! 🙂

  5. Totuşi, să nu uităm de Nicu Alifantis. Melodia apare pe albumul PIAŢA ROMANĂ NR. 9. Pe cand Paula a inceput sa cante melodia asta prin 2001

  6. Marius

    Uitasem, albumul lui Alifantis e din 1988

  7. Marius

    Și ar mai fi o melodie demna de top:

  8. Într-adevăr!!! Mulţam pentru toate aceste melodii superbe!

  9. Pingback: Şapte zile în zece titluri (28 iunie-04 iulie) | Pioneza dintre fese

  10. Umbra

    superbe…..de ascultat la ceas de singuratate

Exces de comentarii

