Lacrimi politice…


Şeful Poliţiei Judeţene Neamţ, comisar-şef Aurelian Şoric a declarat astăzi, cu ochii înlăcrimaţi, într-o conferinţă de presă, referitor la acuzaţiile potrivit cărora ar avea legături cu gruparea Mararu, următoarele:

„Nu am nicio legătură cu familia Mararu. Am avut o relaţie cât se poate de firească. De ce este interlop (n.r. – Gheorghiţă Mararu) pentru că dădea bani la oameni şi le lua camătă? Sunt procurori care dau bani.”

După o asemenea declaraţie…încerc să-mi revin. Ilegalitatea este plânsă oficial… după cum se observă cu ochiul liber (de stânga, de dreapta, cum doriţi). Nu este jalnic, nu...nici penibil. Nici grav. Nu aducem în discuţie demnitatea şi onoarea unui comisar-şef. Nu facem diferenţa între interlopi şi poliţişti... sau trebuie?

Uneori asemănările sunt mult mai evidente. Nu mă ascultaţi… vorbeam aşa în general.


7 comentarii

Din categoria La tipar

7 răspunsuri la „Lacrimi politice…

  1. Pingback: Lacrimi politice… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Nea Shorici asta are sansa porcului de Craciun sa mai ramana comisar-sef.

    Mai rar asa ceva:

    Sa-ti pierzi postul, in postul Craciunului, din motive vegetariene: mãrar!

  3. Dl. comisar-şef s-a expus prea mult pe sticlă azi… nu are şi el un purtător de cuvânt?

  4. Da, te înţeleg! Şi eu mai gîndesc cu voce tare cîteodată. Dar stai liniştită e prea pustiu în jurul tău ca să ajungă undeva vorbele tale. Să te mai întreb de primarul Constanţei?

  5. De primari… numai de bine! 🙂 (se observă zâmbetul?)

  6. Pai poate purtatorul de cuvant nu stie s-o dea pe lacrimi 🙂 Oricum, eu te-am dat de vileag in Blog and roll 13

  7. Nu pot decât să-ţi mulţumesc! Să fie cu noroc 13! 🙂

Exces de comentarii

