Dacă aş fi pentr-o zi preşedinte


Goldmidas m-a lepşuit cu funcţia de preşedinte pentru o zi. De ce să nu profit tocmai azi când tva-ul nu este majorat încă (este 23.00 şi ceva), iar impozitul pe dobândă, la depozitele bancare mai are o oră până la aplicare fără niciun comentariu la OUG 58/2010… ? Într-un astfel de peisaj fiscal mirific, cine nu-şi doreşte puterea? Puterea de a spera… la supravieţuire!

Dac-aş fi pentru o zi preşedinte, v-aş amaneta pe toţi… (sincer!), iar Elena Udrea ar fi plină de invidie timp de 24 de ore. Ea îşi doreşte cu siguranţă mai mult decât imaginaţia mea încercată de acest gând lepşuit şi un pic adormită.

Sar în sus de bucurie, mi-am ratat cariera? Versurile celor de la Paraziţii sunt concludente şi anul acesta. Şi mâine.

Dacă aş fi pentr-o zi preşedinte, cred că mă găsiţi în deplasare… într-o vizită externă!

Voi la ce vă gândiţi? Cam ce planuri măreţe pentru micuţa Românie aveţi dacă… nimeriţi într-o astfel de funcţie, într-o zi cu soare şi cu două dimineţi?

12 comentarii

Din categoria Leapşă,concurs,dezbatere

12 răspunsuri la „Dacă aş fi pentr-o zi preşedinte

  1. Nu as vrea sa fiu presedinte..As vrea sa fiu un parlamentar…sa imi fac vila,sa imi iau masina,sa-mi intretin toata familia…din banii statului.Si dupa m-as ocupa de tara…
    Suna aiurea,dar si voi ati face la fel..:)

  2. copiii parlamentarilor ar trebui sa se roage de parintii lor sa fure mai putin, ca sa mai aibe si cei mici ce fura cand vor creste

  3. Daca as fi pentru o zi presedinte, as intra in istorie 🙂
    As face referendum pentru modificarea Constitutiei si revenirea la Monarhie.
    Pentru tara ar fi mai bine si mai ieftin – fara alegeri prezidentiale si fara manipulari – iar eu as intra in istorie ca ultimul presedinte 🙂
    Macar de-as fi „ultimul om” in aceasta functie, cred ca ar merita efortul.

  4. Dacă aş fi pentru o zi preşedinte, aş convoca o şedinţă, cu toţi senatorii, deputaţii, edilii locali de prin toate oraşele ţării, şi ce-or mai fii, cam toţi politicienii din România, dacă se poate, şi după ce-aş pune pe cineva să-nchidă uşile Palatului Parlamentului, aş scoate ak47, vreo câteva zeci de grenade, şi-aş avea grijă să nu râmână unu-n picioare… Să vezi burtoşii dracu cum se-ascund pe după scaune…asta da distracţie… Apoi, în timp ce m-aş odihnii pe scaunul electric, aş râde ironic: „hă, hă, hă, un fleac… i-am ciuruit…”

  5. Aveţi multe idei!!! Şi multe chestii de reglat cu ai noştri parlamentari. 😀

  6. Idei am mai avea, nu stiu daca ai tu suficiente gaste 🙂 … daca stii bancul 🙂

  7. Nu-l ştiu… Hai cu gâştele, cu bancul să-l afle toată lumea! 😀

  8. Daca as fi pentru o zi presedinte as face cumva sa abrog toate legile astea paguboase si as inchide o multime de contracte pe care le are statul cu diverse firme si oameni..care ar scoate tara din necaz..doar din atata lucru.. :D.Si as mai face ceva..sa doara pe parlamentari si pe toti ai lor..la asta ma mai gandesc..poate sa trimit mascatii sa ii casapeasca..ca asta s-a mai vazut …gata ca sunt prea serios si mai bine o dictatura ca a mea..decat ca asta.

  9. Un evreu sarac se plange la Rabi ca ii mor gastele:
    -Rabi, Rabi, ce ma fac ca mi-au murit 10 gaste?
    – Pune-le sare in apa, zice Rabi.

    A doua zi, vine omul si mai necajit:
    – Rabi, Rabi, mi-au mai murit 10 gaste? Ce sa fac?

    Da-le mai multa apa, zice Rabi!

    A trei zi, vine omul negru de suparare:
    -Rabi, Rabi, mi-au murit toate gastele. Ce sa ma fac eu acum?

    – Vezi, eu as mai avea idei, dar nu mai ai tu gaste!

  10. Foarte tare bancul. 😀

  11. @Alexxx: Doamne ce imaginatie bolnava poti sa ai si tu…

  12. @Bogdan Epureanu: mda… n-am susţinut niciodată c-aş fi sănătos…

Exces de comentarii

