Am început… şcoala!


Am început şcoala… sufleteşte! De ce să nu recunosc şi eu încă din primele rânduri că am fost cu gândul la toţi elevii care au început astăzi şcoala? Nu ştiu dacă vă mai pare fascinant mersul la şcoală, dar parcă nu putem uita prima zi, cu emoţii sincere, cu codiţe împletite, cu uniformă, cu părinţi, cu bunici, cu flori, cu nerăbdare şi ore numărate. „Să păşeşti cu dreptul în clasă”, „să îi oferi florile învăţătoarei” şi „să nu uiţi la ce oră începi a doua zi”… câte griji pentru un copil, nu?

Atâtea griji frumoase pe care le vom trăi din nou, prin ochii, prin povestirile şi trăirile fiecărui bobocel inocent. Nu are sens să aducem în discuţie ceea ce îi aşteaptă de fapt, când se vor confrunta cu sistemul actual de învăţământ, cusut în fiecare an şcolar cu reforme născocite după bunul lor plac.

Vor învăţa să facă faţă provocărilor vieţii, pas cu pas… . Chiar dacă nu mai suntem demult încrezători într-o lume mai bună, nu vreau să îi descurajăm. Da, învăţaţi! Citiţi şi fiţi curioşi, puneţi întrebări acum…când suntem obligaţi să avem răspunsuri pentru voi, mai târziu le veţi afla singurei.

Dar în prima zi de şcoală ar trebui să surprindem numai lucrurile frumoase, aşa-i? Sper că toţi boboceii au zâmbărit azi şi mâine vor afla măcar numele colegului de bancă. Să le urăm multă baftă şi numai calificative bune (FB-uri, clar)!

După cum vă spuneam… am început şcoala, sufleteşte!

 

 

 

10 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

10 răspunsuri la „Am început… şcoala!

  1. Banuiesc ca fiecare ne amintim cu nostalgie de prima zi de scoala. Mie cel putin mi s-a parut ca a zburat timpul de cand am intrat la liceu pana acum, incat nu imi vine sa cred. Si parca imi pare rau ca a trecut timpul atat de repede.

  2. Am atâtea amintiri frumoase…am avut emoţii azi!

  3. E bine ca … ai reinceput 🙂 Spor!

  4. Da, da! E bine că ai reînceput! Bine ai revenit! 🙂

  5. alexandru

    Ma bucur ca ai reinceput scoala sufleteste dar nu inteleg de ce trebuie ca fiecare copil sa duca un buchet de flori la invatatoare, iar in caz ca nu ii duce te tine minte??? (la inceput de an/sfarsit, cadou craciun/pasti, alte sarbatori )

  6. tancu23

    Bine ai reînceput şi bine ai revenit!
    Datorită confruntărilor cu reformele sistemului vor învăţa foarte repede să facă faţă provocărilor vieţii

  7. Mulţumesc pentru susţinere!

  8. Dupa incurajarea din Blog and roll aniversar, am inceput si eu sa te nominalizez in Blog and roll 51. Spor si note bune 🙂

  9. eu mai am pana incep „Scoala” o saptamana ragaz 😀

Exces de comentarii

