Gânduri bune într-un ibric…


Mihaela, cu ce gânduri bune ţi-ai început săptămâna?”

Cu ciocolată, nuci şi struguri!!!  Nuuu, cum să pui pe tapet chestiile astea aici, pe un blog cu iz de seriozitate? răspunse răvăşită vocea interioară, mirată din drum afară şi cale-ntoarsă, de gusturile culinare dezvăluite în seninul imaginar al nopţii. Obedientă din fire, m-a lăsat în pace să născocesc (mai) departe de văzul fin al lumii.

Prin urmare…mi-ar trebui o replică demnă de o apariţie uimitoare (mai ceva ca ţinutele mironosiţelor de la Hollywood), aburită ca un geam şi ameţită de culorile insistente ale toamnei gri. Şi după recitirea ei, să te întrebi epuizat ce am vrut să exprim a zecea oară. Nu am timp de elocvenţă acum, aşadar, unde o găsesc? Poate de Black Friday mai am o şansă rătăcită în SUA. Sper să nu fie abstrusă ca mine, declanşând o confuzie în şir de zale, ca de obicei.

Şi cu ibricul din titlu ce-ai avut? Păi… gândurile bune adunate de-a valma, le-am fiert o oră şi un sfert, la foc mic, cu niţică sare, pentru o esenţă de neuitat.

Excese în zadar…gândurile tale bune le împarţi cu mine sau le închizi într-un sertar, pentru a ţopăi mai târziu de fericire sinceră şi nedeclarată?

 

 

 

2 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

2 răspunsuri la „Gânduri bune într-un ibric…

  1. Hop-top, incepusei bine 🙂 Sa fie fara strike si cu 85% cacao :))

  2. Există şi un ingredient…secret. 🙂

Exces de comentarii