Blog de vânzare?


De câteva zile (vreo cinci să tot fie!) mă întreb de ce şi-ar vinde lumea blogul. Dornică din cale afară şi curioasă până la stele de a afla şi alte păreri mai avizate, mă minunez şi eu p-aici .

Dacă oamenii îşi vând locuinţele, maşinile, telefoanele mobile, visele (în magazine!), câte şi mai câte ştiute şi neştiute pentru anumite sume de bani, după o prezentare spectaculoasă, cine îi opreşte să-şi pună blogul sub lacăt, cu o plăcuţă haioasă „de vânzare”, un articol de adio şi o masă de rămas bun.

Se gândeşte omul că a venit vremea despărţirii după ce i-a oferit o educaţie, l-a ţinut la şcoli înalte, i-a arătat lumea bună, după ce l-a crescut de când era în scutece (de la primul articol) şi nici nu auzise de cititori unici/zi, abonaţi, zelist, lepşe, dezbateri şi recomandări.

Să-ţi pui blogul la înaintare… pentru o sumă de bani? Nu aş putea să fiu de acord cu o asemenea decizie. Mai întâi ar trebui să descoperim ce înseamnă acel blog pentru persoanele respective. Dacă nu se identifică cu el sau blogul în sine este o afacere, lucrurile sunt din start simple: te dau şi gata, fără vreo urmă de regret sau lacrimi de crocodil.

Dragul meu blog, tu ştii prea bine că nu am astfel de gânduri reci cu tine nici pe criză, nici dacă se anunţă soare, vânt ori fenomene meteorologice periculoase. Nu ne jurăm noi prietenie veşnică, dar nu te înstrăinez. Nu plecăm nicăieri, nici eu, nici tu… şi aşteptăm în continuare vizite în aceste vremuri de paradă.

16 comentarii

Din categoria La tipar

16 răspunsuri la „Blog de vânzare?

  1. Pingback: Blog de vânzare? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Construieşte un brad din „Num Lock’s Blog”, rezervă o nişă pe care să facă valuri, fă-i un PageRank 5, adună zece mii de unici pe zi şi cînd vine un nene sau o tanti cu un milion de coco pentru acestea să văd pe unde mai scoţi cămaşa!

  3. tancu23

    Interesant… am auzit de chestia cu „blog de vanzare”. Mi se pare cam aiurea. Eu cel putin nu as putea sa o fac deoarece m-am atasat de el.
    Sa zicem ca am multi vizitatori, un pagerank bun si vine cineva care poate sa-l faca mai bun si imi ofera o oferta, tot nu l-as da deoarece eu l-am adus la acel numar de vizitatori, eu am scris articole mai bune sau mai putin bune… Sunt egoist!

  4. 1 milion de coco? Imi vand blogul si la 100 mii de coco si tot e bine 🙂

  5. umbra

    Unii ma intreaba de ce nu postez….? Mi-as putea gasi o scuza ,, scuzabila” asemeni cu Minune care la Acces Direct, ca sa dovedeasca ca stie sa scrie (romaneste) s-a dus la un panou si a scris cu litere de tipar ….o injuratura in engleza….!
    Eu ….poate modest sau mai curand necunoscator indeajuns in ale literelor prefer sa tac atunci cand nu stiu a spune…Asta ca sa dau un raspuns .
    Referitor la titlul de azi am sa ii spun autoarei …ca totul e de vanzare , numai pretul conteaza !
    Va spune …ca sunt lucruri de suflet ,de credinta….prea putin in aceasta viata …nu vei vinde tu si nu ma refer la speta de fata dar urmasii , mostenitorii nu vor sta pe ganduri nici o clipa daca ,, lucrul ” are pret .
    Atat…poate am scris mai mult ca de obicei.

  6. Cica never say never, dar eu tot cred ca blogul e ceva de suflet, iar sufletul nu e de vanzare.

    Oricum, pentru cei care vor sa stie cam cat costa un blog, exista „evaluatori” specializati.

    Unul este http://ministatus.com/

    Perfu, de exemplu anuntase intr-un timp ca vrea sa vanda blogul. Nu stiu daca tranzactia s-a finalizat, dar ministatus.com il estimeaza intre 6691 Euro in titlu si 41 501 Euro daca e sa te iei dupa ce afiseaza la rezultat 🙂

    http://ministatus.com/edit-listing/perfublog.com.html

    Probabil mai exista si altele pentru cei care vor sa evaluze un blog. Asta nu merge cu blogspot sau wordpress 😦

  7. Pingback: Recomandarile zilei | Blogatu

  8. eu vad blogul ca pe ceva personal, pe care nu poti sa-l vinzi

  9. …pentru că sunt oameni care nu-şi vând „sufletul”…nu-şi vând trăirile şi emoţiile în acest mod…

  10. http://estiom.blogspot.com/ este adresa blogului meu. in cazul in care doriti promovarea reciproca a blogurilor astept un mail pe adresa ” camil_predescu@yahoo.com

  11. Pana cand ne revedem ai de la mine o nominalizare, o leapsa, o foto-ghicitoare si chiar o solutie anti-stres.

    Spor(t)!

  12. sa vinzi blogul. Nu are sens. De ce mi-as vinde locul unde ma pot descarca, coltul meu de izoare unde plang, rad, mor si inviu? Chiar daca al meu e „abandonat” ramane al meu. Hai sa ne vindem personalitatea…

  13. thefallengod

    Părerea mea că puţini (poate chiar deloc) sunt cei care vând un blog personal, un blog unde îşi exprimă trăirile, sentimentele, experienţele, etc. Nici nu cred ca s-ar putea vinde aşa ceva….cine ar cumpăra un asemenea blog? Blogurile care pot fi vândute sunt bloguri care au o anumită tematică, bloguri care sunt specializate pe anumite domenii precum ştiinţă, artă, chiar şi unele industrii. Un exemplu bun este blogul de muzica monden.info care a fost vândut de către foştii proprietari pe o suma frumuşică de bani. Deşi postul tău e destul de vechi eu abia acum am dat peste el şi m-am gândit să îţi spun şi punctul meu de vedere, poate îţi formezi şi tu o altă părere despre comercializarea blogurilor. Cu stimă, TheFallenGod.

  14. Se poate vinde un blog daca nu este personal. Daca era de nisa poti spune chiar ca este o afacere buna. Oricum un blog personal nu vad sa-l si cumpere cineva, nu ai avea ce sa faci cu el.

  15. singur

    Trag o concluzie simpla ; sunt persoane care ar vinde in anumite conditii , nu specific care ar fi acestea si oameni care nu si-ar vinde ” proprietatea ” , indiferent de pret . Eu as cere autoarei sa imi spuna daca imi poate da sufletul zalog ?

  16. Asa, uite ca am gasit un raspuns pt intrebarile mele!

Exces de comentarii

