Gânduri în exces


vestaSe pare că am nevoie de o vestă de salvare cu guler (nu simplă) pentru gânduri! Pe bune?!! încă mă mir şi eu (doar una?)… Dar ce gânduri năstruşnice şi aparent…rebele, ar vrea să-mi părăsească barca pentru o baie spumoasă în Marea Neagră, într-o seară tomnatică?

Sunt convinsă că aveţi momentele voastre de glorie când ele nu vă mai ascultă, sunt efervescente, se frământă, se răzvrătesc şi vă surprind, creând un spectacol de neuitat pentru o bucăţică de vreme.

Pentru toate acestea, de ce n-ar exista veste speciale? Am putea discuta despre veste de salvare pentru gânduri copilăreşti şi pentru gânduri ce au crescut cu noi şi încă nu ne dau pace…să le spunem simplu…mature? Bineînţeles, clasificarea nu se opreşte aici, iar lista o las deschisă…pentru doritori, amatori ori experţi. 🙂

Dar să trecem la lucrurile serioase: am vrea să le salvăm sau ne-ar fi mai bine cu ele trântite peste bord…în aşteptarea altora? Nu intenţionez să concep un Ghid de supravieţuire al gândurilor rebele şi prin urmare, mă întreb ce-ar fi de făcut.

Poate răspunsul este atât de aproape, iar eu văd doar excesul ideilor nepotolite şi însetate de afirmare.

3 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

3 răspunsuri la „Gânduri în exces

  1. Zici tu de la malul marii 🙂 Dar unuia cu capul in nori i-ar trebui parapanta pentru ganduri, nu vesta 🙂 Oricum ar fi, e de felicitat valul care te-a adus pe blog. Sau gandul luat de val :)) Spor!

  2. 🙂 un val rebel pentru gânduri pe măsura!

  3. Ema

    Oare cel care se agata cu unghiile de singuratate nu o merita pe deplin? De ce te temi, omule? De fericire? Ti-e frica sa iesi din zona ta de confort, unde suferi in tacere si nimeni nu stie? atunci , sufera! Poate asa iti vei deschide ochii si vei privi unde te duce instinctul.
    Crezi ca daca stai si astepti o sa apara din senin ceea ce iti doresti? Ei bine, nu! Trebuie sa muncesti pentru asta, sa actionezi, sa pui suflet, sa crezi cu toata fiinta ta!

    Acum este momentul tau
    http://www.designedfortwo.com

Exces de comentarii

