Călugărul care şi-a vândut Ferrari-ul


ferrari-laferrari-9

Mă bucură împrejurarea în care această carte mi-a ajuns în mâini şi mai ales în suflet. Mă pasionează cărţile de dezvoltare personală, mereu am de învăţat (nu mă feresc să recunosc) şi simt firesc… nevoia unei reevaluări.

„Călugărul care şi-a vândut Ferrari-ul” de Robin S. Sharma este o mai mult decât o carte motivaţională şi deschizătoare de drumuri, de ochi şi o îndrumare spre fericire, împlinire, o poveste inspiraţională ce ar trebui mereu recitită.

Sunt atâtea comori captivante de descoperit în noi şi în cei ce ne sunt alături în călătoria vieţii! Sunt încă sub influenţa minunatelor sfaturi şi cred cu tărie că voi aplica o parte dintre ele.

Sperând că o să vă stârnesc curiozitatea, v-am spicuit din înţelepciunea transformării personale:

– Julian, ce faci? Ceaşca e prea plină. Oricât te-ai strădui, nu mai încape ceai în ea!, am strigat, alarmat.

Mă privi lung.

– Te rog să nu mă interpretezi greşit. Te respect cu adevărat, John. Întotdeauna am făcut-o. Totuşi, ca şi această ceaşcă, tu pari să fii plin de propriile tale idei. Şi cum crezi că mai poate încăpea ceva…dacă nu-ţi goleşti mai întâi ceaşca?

Am zăbovit mai mult, citind şi aceste rânduri pline de însemnătate pe care vi le transmit cu pace şi inimă deschisă:

– Gândurile sunt lucruri vii, fascicule mici de energie, dacă vrei. Majoritatea oamenilor nu se gândesc deloc la calitatea gândurilor lor şi, totuşi, calitatea gândurilor, determină calitatea vieţii. Gândurile fac parte din lumea materială la fel de mult ca lacul în care înoţi sau strada pe care mergi; minţile slabe duc la acţiuni slabe… Daca vrei să-ţi trăieşti viaţa plenar, ai grijă de propriile gânduri ca de cele mai valoroase posesiuni ale tale.

Reflectaţi la excesele care vă înconjoară şi nu uitaţi să trăiţi!

2 comentarii

Din categoria Dezvoltare personală

2 răspunsuri la „Călugărul care şi-a vândut Ferrari-ul

  1. Am vazut multe videoclipuri motivationale cu Robin Sharma, dar nu stiam despre aceasta carte. Am pus-o in lista. Spor!

  2. Andreea T

    Da, este o carte interesanta. Recunosc ca la inceputul lecturii suna a The Secret si ma gandeam ca este o noua copie a acesteia. Pe masura ce am citit-o mi-am schimbat parerea. Voi adauga un citat din ea, care mi-a placut foarte mult: „A spune ca nu ai timp pentru a-ti imbunatati gandurile si viata este echivalent cu a spune ca nu ai timp sa te opresti pentru a pune benzina in masina fiindca esti prea ocupat cu condusul… pana la urma te ajunge din urma.

Exces de comentarii

