Fumăm impresii


fumam impresii

Habar n-am dacă o să-mi măresc fan clubul sau o să pierd din followers…nu îmi propun astfel de obiective tăioase, dar după titlul halucinant şi introducerea succintă…nu vă mai ţin pe jarul curiozităţii.

Până la ce? ar întreba miraţi cei din urmă care mereu sunt cei dintâi (la idei şi dezvoltarea lor precoce).

Ei, bine…până la dezvăluirea faptului că prin ţigara mult contestată, eu comunic.

Se pare că este o schemă destul de simplă de relaţionare şi n-aş vrea să ne întindem inutil ori mai mult decât lungimea unei pilote. Da, este dăunătoare…dar o văd ca pe o metodă practică de eliberare şi funcţionează mereu pe post de relaxare acută.

O să-mi săriţi în cap să o sting, ştiu… dar nici măcar nu am aprins-o. Eu doar socializez prin perdeaua gri unde impresiile se nasc prin fumuri controlate…unde cele mai interesante discuţii se aprind timp de câteva minute, într-o pauză tomnatică, amorţită şi enervant de scurtă.

Fumăm impresii sau totul decurge natural?

4 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

4 răspunsuri la „Fumăm impresii

  1. Fumam impresii… clar! O discutie la tigara este aproape intotdeauna foarte interesanta!

  2. Umbra

    Poate da….poate nu….poate doar ne ascundem ….dupa acest fum…iar dincolo totul ramane o realitate , pe care nu o putem atinge.

  3. Hehehe, depinde de directia fumului 🙂

  4. Pingback: Recomandarile zilei: linkuri recomandate | Blogatu

Exces de comentarii

