Johnny Bravo…autentic


Bravo„Bravo mie, bravo mie!” ţipa de mama focului şi soarelui un copil. Am zâmbit şi recunosc, m-am amuzat vreo câteva minute bune la auzul lor. Culmea râsului meu nevinovat de gingaş este faptul că mi s-au întipărit în inconştient şi nu am avut pace până azi.

De câte ori ne dăm noi „like”? (şi nu, nu mă refer aici la nicio reţea de socializare cu butoane dedicate). Cunosc şi proverbul cu „lauda”… Ca să nu fim percepuţi drept aroganţi, cu o încredere în sine exagerată (apropo, cine o cântăreşte?) aşteptăm cuminţi atenţia ori aprecierea celor din jur.

Despre perfecţionişti vă pot spune că ei nu se ridică în slăvi, din simplul motiv că îşi doresc mereu mai mult, mai bine, mai eficient, mai productiv şi nu se mai opresc din progresul visat. Oare nu este destul de obositor într-un final să trăieşti cu aceste proiecţii asupra viitorului şi să laşi prezentul gol-goluţ?

Vă admir, dragilor! Da, aveţi o bilă albă din partea mea şi nu vă cer nimic în schimb. Nici măcar să conştientizaţi sau să vă reevaluaţi.

Luaţi-l ca pe un „bravo vouă” sincer şi necondiţionat.

6 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

6 răspunsuri la „Johnny Bravo…autentic

  1. Alex

    Daca nu ne lauda nimeni de ce sa n-o facem noi insine:-)

  2. Sunt multe vorbe din popor… 🙂 dar putem încerca, nu?

  3. Dar Mia Bravo nu exista? Decat Johnny Bravo?

    Eu stiu ca era odata un fotbalist in nationala Frantei care se numea Daniel Bravó :)) In rest, bravó si chapeau pentru ca te-ai reapucat de ecriture. Spor!

  4. @Natural, mulţam. Să avem cu mic, cu mare… spor!

  5. Foarte foarte interesant articolul, sa stii ca echipei de la http://www.fancumparaturi.ro/ i-a placut articolul tau si iti va sustine blog-ul intotdeauna, iti multumim !

Exces de comentarii

