Concert Bon Jovi


M-am trezit şi eu să vă dau de ştire: Bon Jovi în România, la anu’! Se simte fericirea în glasul meu? Mă scuzaţi, m-a luat valul… în scrisul meu? Am intrat pe site-ul lor oficial să fiu şi mai convingătoare când vă povestesc… îi vom avea în Piaţa Constituţiei, pe 10 iulie 2011.

Concertul formaţiei Bon Jovi de la Bucureşti va face parte din turneul The Circle Tour, prin care trupa rock îşi va promova şi ultimul album, intitulat The Circle. Mai aveţi puţină răbdare căci biletele vor fi puse în vânzare începând cu 10 decembrie!

Ce spuneţi, mergeţi la concert? Vă las să vă mai gândiţi… ascultând melodia mea de suflet:

3 comentarii

Din categoria Sunet, culoare şi versuri

3 răspunsuri la „Concert Bon Jovi

  1. se mai pune problema? mergem!!

  2. Pingback: Concert Bon Jovi - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. E mult pana atunci, dar chiar cineva nu ajunge, sunt sigur ca vor fi cateva postari tari pe aceasta tema 🙂

Exces de comentarii

