Aventuri din lumea dinozaurilor


Staţi puţin, nu vă înghesuiţi aşa… nu este vorba în acest titlu de dinozaurii politici! Şi nici de aventuri la nivel economic… Vă cer să vă comportaţi ca nişte copii pentru câteva clipe, ori să vă lăsaţi conduşi într-o lume de poveste. Toate grijile le puneţi frumuşel deoparte, să vă pot invita la lectură. Dragilor, eu am aflat de curând că se mai scriu poveşti pentru copii!

Autorul acestor Aventuri din lumea dinozaurilor vă invită să le citiţi copiilor aceste poveşti despre locuri în care imaginaţia zboară, iar micuţii dinozauri vorbesc, se joacă, fac mici trăsnăi şi trec prin tot felul de păţanii. E o lume magică, de demult în care regăsim curaj, isteţime, ingeniozitate şi prietenie alături de Bit-Rex, Rica, Ipsi şi alţi pui de dinozauri.

Cartea se va găsi în librării şi va fi prezentă şi la Târgul de carte Gaudeamus din perioada 18-22 noiembrie 2010.

4 comentarii

Din categoria La tipar

4 răspunsuri la „Aventuri din lumea dinozaurilor

  1. Dinnou cu o postare? Super tare?

  2. Da… şi era cazul să mai citesc şi eu ceva frumos! 🙂

  3. hmmm…singura aventura cu dinozauri din copilaria mea a fost cu sora-mea si taica-meu la cinema: Jurassic Park. :))
    Ahh…si niste desene super dragute: Denver, the Last Dinosaur. Iti recomand sa le vezi(sau revezi) 🙂

  4. Pingback: Ce să ce? | Pioneza dintre fese

Exces de comentarii

