Am uitat.


Îmi era somn… eram la câteva minute (să zicem vreo şapte-opt) să mă las pradă acelui somn de frumuseţe despre care scriu toate revistele glossy, dar vedeţi voi… când inspiraţia te loveşte, te ridici din pat şi ajungi adormit în faţa unui calculator…

La locul cu pricina, sunt… se pare… mai relaxată. Dar ce mă pune sfântul să constat? Ideile de mai devreme ce năvăleau nevoie mare şi îmi invadau groaznic gândurile s-au risipit, au amorţit fără drept de apel. Măi, voi chiar aşa aţi aţipit? am cugetat cu voce tare.

Poate se mai întâmplă şi pe la case mai mari, dar uite că acum… a sărit (după ce a ţopăit) şi somnul. Mă gândesc cine va citi acest post neinspirat? V-am pus şi pe voi pe drumuri (aici râd nevinovat)! Măcar dacă ştiam vreun banc ca să mai staţi dacă tot aţi ajuns pe meleagurile acestui biet articol, dar cum nu mi le mai amintesc în secunda următoare… nu scap basma curată!

Am uitat! m-am scuzat timid.

16 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

16 răspunsuri la „Am uitat.

  1. Uite…eu am ajuns si l-am citit.Se spune ca cei loviti de inspiratie in timp de noapte ar trebui sa aibe drept aliat o foaie si creionul.

  2. Mulţumesc, cititor drag! Trebuie să mai ţin cont şi eu de sfaturi!

  3. Pingback: Am uitat. - Ziarul toateBlogurile.ro

  4. Si eu l-am citit :d

  5. Vezi că nu eşti singură? Şi tu vroiai să dormi… Abia acum începe distracţia 🙂

  6. Excelent articol, tine-o tot asa imi place ce postezi … am si eu un articol poate va place http://patratzel.com/neseriosu/nivelul-erectiei/

  7. Ehehe, te-ai trezit in mijlocul noptii si ai uitat de ce?
    :)))
    As fi vrut sa-ti spun un banc … dar l-am uitat.
    Aaaah, mi-am amintit.

    Nu stiu de ce se trezesc femeile la 12 noaptea (dupa cum se vede, nici tu nu stii 🙂 ), dar barbatii se trezesc din 3 motive:
    – sa bea apa: 5%
    – sa mearga la toaleta : 12%
    – sa mearga acasa: 83%

  8. tancu23

    Am ajuns pe blog si am citit articolul. Se intampla sa mai uitam ideile care vin. Ciudat e faptul ca cele mai bune vin noaptea…

  9. @Natural, mă simt onorată!

  10. @tancu23…şi eu am ajuns la concluzia asta…noaptea suntem mai creativi. 🙂

  11. (H)ai noroc cu o leapsa de la mine!

  12. Pingback: Recomandarile zilei | Blogatu

  13. Umbra

    Pot sa rad si eu alaturi de tine…..? Chiar daca este tarziu ..cred ca nu este si tardiv….!

  14. Umbra

    citind despre ideile ce s-au pierdut ..imi dau seama ce putere ar fi avut mentionate aici…

Exces de comentarii

