Dragul meu vis…


Te chinuie amarnic… e ca o apăsare asupra sufletului fără să îndrăzneşti măcar să te opui. Te simt…nu ai puterea să te ridici şi să acţionezi brusc… poate nici nu-ţi doreşti o conştiinţă clară, limpede şi armonie fără margini doar de dragul ochilor ce te privesc insistent.

Vrei doar acest vis, să-l transpui uşor undeva… nu… nu într-o realitate crudă ce doare la cel mai mic gând şi unde poate fi răpus de limitele impuse, de bariere diverse şi de neînţeles pentru persoanele ce consideră raţiunea un rău necesar.

Îl vrei doar pentru tine…într-un loc unde să nu fie judecat şi nici disecat pentru a fi realizabil… Să te numesc un vis mutant ? Un vis ce îşi caută un loc!!! Dar atenţie… ce nu vrea să piară nici când realul se va lovi de el!

Unde să te aşez, dragul meu vis, ca să nu fi considerat o pagubă? Unde să te aşez, dragul meu vis, fără să-ţi răpesc visarea? Unde să te aşez… ca să poţi rămâne un vis cuminte, fără lacrimi?

9 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

9 răspunsuri la „Dragul meu vis…

  1. Pingback: Dragul meu vis… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. tancu23

    Foarte frumos ai scris!
    Imi place foarte mult incheierea acestui text, intrebarile retorice, in special: „Unde să te aşez, dragul meu vis, fără să-ţi răpesc visarea?”.

  3. un ins.....

    cum reusesti sa transpui gandurile atat de bine in cuvinte ……este….o irealitate sa citesc…dar sa imi inchipui cum o faci…..!

  4. Visez eu sau e o postare noua, dupa o seceta in exces? :))

    Chiar daca nu te-am nominalizat in Blog and roll, pentru reactivare cel putin, ai o leapsa de la mine!

    Te bagi?

  5. Pingback: Recomandarile zilei | Blogatu

  6. @Natural, sigur…accept provocarea!

  7. Umbra

    Daca am putea sa tinem visele treze……Si peste zi…..Ar deveni realitati….Eu cred ca se poate …Nu cunosc procesul alchimiei posibile…dar atat timp cat speram….Sa continuam sa visam….!

  8. Umbra

    atata timp cat tinem visele treze exista si speranta …atata timp cat exista speranta , exista si viata .

Exces de comentarii

