Ziua mea?


M-am scuzat destul (aşa se aude prin târg), cam două luni să tot fie de atunci… Vă mulţumesc vouă, celor ce mi-aţi simţit lipsa şi aţi vrut să stiţi dacă sunt bine ori ba, de ce nu am mai scris de atâtea amar de zile şi nu m-aţi dat uitării încă. Dar aşa-i la mare, te iei cu una, alta… plajă, distracţie şi soare încât vremea trece fără să te întrebe de sănătate sau de blog. Dragilor, o să revin ca un bobocel veritabil ce sunt…că doar mâine nu-i poimâine… şi toamna trebuie să numărăm şi noi ceva.

P.S. Nu o să vă spun că mâine este ziua mea.

12 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

12 răspunsuri la „Ziua mea?

  1. Pingback: Ziua mea? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Nici nu-ţi spun azi că mîine o să-ţi urez toate celea! Să fii fericită, împlinită şi atît de frumoasă cum îţi doreşti! Fetiţele au o problemă cu vîrsta probabil neştiind că aceasta e doar cantitate. Să te bucuri că a mai trecut un an, înseamnă că eşti o cîştigătoare!

  3. Hey, sisule. La mulţi anişori, să creşti mare şi frumoasă ca un porumbel la malul mării. Sper să ajung şi eu la sfârşitul lui septembrie pe la mare. Ai grijă de tine şi multă sănătate. 🙂

  4. tancu23

    La multi ani, multa sanatate, fericire, implinirea dorintelor!

  5. Hehehe, exces de soare se intoarce (sau partea a doua) … sa fie intr-un ceas bun ca de soare vom avea parte din ce in ce mai putin. Macar exces sa fie 🙂
    La multi ani si fara excese cola-terale :))

  6. Vă mulţumesc mult de tot pentru urări! A mai trecut un an, dar vor fi şi alţii! 🙂
    Atenţie la excese…

  7. La multi ani si multa sanatate
    PS:te-am adaugat si eu la linkuri 😉

  8. La multi ani…cu intarziere 🙂 Asteptam un post nou :d

  9. E sambata?
    Te invit la o foto-ghicitoare: http://danielbotea.blogspot.com/2010/09/ce-face-calu-sa-mearga.html
    iar maine la o leapsa duminicala de sezon 🙂
    Weekend placut!

  10. Umbra

    citind…se vede ca radiai…..emiteai explozii de bucurie…..La multi ani ..!.pentru acest an….si pentru urmatorul…si pentru multi ani !

Exces de comentarii

