Nu o să vă spun


 Nu o să vă spun săptămânal, ci atunci când timpul, soarta şi disponibilitatea mea nu-şi cer drepturile şi astfel îmi permit să mă abţin de la comentarii. Fie ele şi periodice. Şi cum pe mulţi dintre voi nu vă mai găsesc decât în faţa televizorului, printre vuvuzele şi meciuri, mă aşez pe marginea blogului, meditând la ce să nu vă spun… ca să rămâneţi cu aceleaşi informaţii şi după citirea acestui biet articol.

Nu o să vă spun motivele pentru care iPhone 4 de la Apple, lansat de curând, are parte mai nou şi de critici serioase.

Nu o să vă spun de „Google Me”, un serviciu cu funcţii de social networking ce îşi va face apariţia… exact când vă aşteptaţi mai puţin.

Nu o să vă spun nici de efectele creşterii tva-ului…căci nu mai are rost să despicăm firul în patru, mai bine ne bucurăm cu toţii de acest anotimp, pentru că…nu-i aşa…vara nu-i ca iarna!

Nu o să vă spun că preţurile locuinţelor au scăzut şi în luna iunie.

Nu o să vă spun că fructoza creşte riscul de hipertensiune arterială.

Nu o să vă spun de răsturnarea camionului ce transporta valori (mai exact 2,5 milioane de euro în monede de 1 şi 2 euro).

Nu o să vă spun că Lindsay Lohan a fost condamnată ieri la 90 de zile de închisoare.

Şi apropo, nu o să vă spun că Germania va câştiga Campionatul Mondial de Fotbal.

Aşadar, pentru cei neştiutori şi neinteresaţi, nu o să vă spun suficient de multe… De fapt, nu o să vă spun nimic.

10 comentarii

Din categoria Nu o să vă spun-săptămânal

10 răspunsuri la „Nu o să vă spun

  1. Germania Germania….mi-e deja greata de ei. Hai SPANIAA!

  2. @GoldMidas, eu nu am spus nimic. 😀

  3. Nu o sa ne spui ca Germania va castiga, pentru ca va castiga Olanda!!! 😀

  4. Eu nu mai spun nimic căci aşa-i natura articolului… dar voi visaţi la orice… şi la Spania, şi la Olanda! 😀

  5. Jerry

    Ai stricat-o la final cu Germania :))

  6. Pai atunci nu spunem nici noi ca e Spania uber alles 😀

  7. Hehehe, abia azi am vazut postarea, dar ti-as fi spus de aseara ca Spania castiga 😉
    Asa a prezis si caracatita Paul !!!
    Si castigatoarea cupei mondiale tot pe Spania o vad!
    Nu stiu inca ce a zis caracatitoiul Paul, dar asta este parerea mea.
    Si tin cu spaniolii pentru ca sunt latini ca si noi si pentru ca joaca cel mai legat joc de echipa dintre toti.
    Oricum e bine, ca nici Spania si nici Olanda nu mai castigasera CM. Acum va fi o premiera.

  8. Germania rămîne o învingătoare. Este cea mai bună echipă din lume!

  9. Pingback: Recomandari - 09-07-2010 | Blogatu

  10. agathapurple

    ok… nu ne spune :))) ceea ce deja ai spus…

Exces de comentarii

