Cu lepşe restante


Nu mai ştiu cum sunt alţii în vremuri de criză, dar eu vă mărturisesc nocturn că am rămas cu restanţe… la capitolul lepşe. Şi uite aşa frumuşel, zic că trebuie să schimbăm acest lucru până mâine dimineaţă. Să le reduc cu 25% ? Mai bine îi las pe cei pricepuţi în treaba lor, iar noi rămânem în… durerea noastră. Azi am primit două bucăţi de lepşe de la Ianculescu’, pe care le execut cât ai… recita o poezie de vreo zece ori, de patru strofe…cu rimă împerecheată.

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheamă, câţi ani ai?
Mihaela, încântată şi zâmbitoare!

2. Ai porecle? Care?
Nu am. Oare e de bine?

3. O melodie tristă, una perfectă şi 3 care îţi plac muuult.
În ordinea de mai sus: Paula Seling-Timpul, Caro Emerald-A night like this, Robbie Williams-Feel, Depeche Mode-Enjoy the silence, Dj Project-Privirea ta

4. Ai animal de casă? Care?
Nu am.

5. Dacă ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Cu sarea-n exces. 🙂

6. Primul citat care îţi vine în minte. Nu trişa, fără Google (a se citi goagăl )!
Dragostea îi face pe oameni să se simtă egali.

7. Desenul animat preferat din copilărie.
Tom şi Jerry, clar!

8. Îti place îngheţata?
Maxim am zis.

9. Ce alt nume ţi-ar plăcea să ai, dacă ai putea avea altul?
Maria.

10. Zi-mi un banc!
Eu uit toate bancurile.

A doua leapşă, cea cu nervii… o găsiţi calmi, fără să vă enervaţi, aici.

Bun. După cum vă ameţeam la început… mai am de prestat încă una, de la pisica roz, o aşa numită leapşă mutantă. Până una alta, trebuie să vă povestesc de colecţia mea din copilărie şi să vă ilustrez cu poze… Doamne, pisi… ce îmi faci! 🙂 Cu ce mă ocupam eu? Cu strânsul insignelor, timbrelor, vederilor, posterelor… abţibildurilor, bancnotelor (am şi din 1941), calendarelor de buzunar, ca toţi copiii din acele timpuri (aşa de îndepărtate!).

Acum lepşele le trimit mai departe la… tancu (pentru leapşa mutantă (căci trebuie să se schimbe tema, asta-i ideea) m-am gândit să scrii despre… ce îţi mai aminteşti din prima zi de şcoală: impresii, temeri, doamna învăţătoare, colegi de clasă, emoţii). Spor! (să nu-mi urezi numai de bine!)

P.S. Habarnist, n-am uitat nici de leapşa cu desktopul, dar nu-l pot expune momentan. 🙂

În speranţa că n-am scăpat picior de leapşă pe nicăieri, vă mulţumesc pentru atenţia acordată şi întinsă… peste blog. Să mai zic două vorbe dulci, deloc grele de încheiere: piua leapşă.

4 comentarii

Din categoria Leapşă,concurs,dezbatere

4 răspunsuri la „Cu lepşe restante

  1. tancu23

    Iti multumesc pentru nominalizare si am acceptat leapsa cu cea mai mare placere.

  2. Mulţam! Deci „pachetul cu lepşe” este în siguranţă! 🙂

  3. Si pe tine te-a pus Ianculescul la treaba? Nu prea sunt adeptul lepselor dar am „executat-o” si eu

  4. Da! 🙂 Dacă-i leapşă cu plăcere, dar la mine se adunaseră…

Exces de comentarii

