Detaliile, un decor


Doar ce mă aşezasem în pat, pregătită pentru acel somn de frumuseţe  (da, da… cum ne place nouă să visăm), sperând că… vom scăpa prin minune (vreau o minune în viaţa mea, clar!) de cearcăne, griji, chestii (o să discutăm despre ele într-un episod următor şi nu foarte îndepărtat) şi ne vom trezi fresh (ca un suc de citrice) pentru o nouă zi plină de surprize sau detalii
 
Aici vroiam să mă învârt. În lumea lor…am observat că ne deranjează şi ne fac viaţa amară-acrişoară-zaharată dacă nu le includem vizual şi în sfera noastră. Cum aşa? Ca să avem şi zile fericite, ar trebui să nu le neglijăm nicio clipă. De la detalii ne enervăm cumplit între/cu noi… Sau sunt eu un caz aparte? O maniacă a  detaliilor ce îşi doreşte o reglare de conturi cu acestea? 
 
Le văd… le simt şi nu-mi dau pace. Şi eu insist. Ele rezistă. Să le privesc ca un decor? Un decor de un sezon. Acum estival.
4 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

4 răspunsuri la „Detaliile, un decor

  1. fixuri ca de matematician 😛

  2. N-am acum inspiratia cu mine, dar daca tot am avut-o mai demult, iata cateva ideii si despre detalii si despre decor 🙂
    http://danielbotea.blogspot.com/2010/03/mici-detalii-ca-sa-fim-mici-de-talie.html

Exces de comentarii

