Nu o să vă spun


Nu o să vă spun povestea mea (şi nici altele nemuritoare), dar rămâneţi aproape, nu schimbaţi postul pentru că mă gândeam eu aşa… senină să compensez această situaţie cu rubrica cea specială (grea), săptămânală (fix când îmi amintesc) şi neserioasă (dacă o priviţi ridicând din sprâncene). Revenind la oile noastre, ori la lucrurile pe care nu le aflăm niciodată la timp, nu o să vă spun nici eu mai devreme, căci nu vreau să ies în evidenţă tocmai acum. Să nu încep fără să vă urez toate cele bune?

Nu o să vă spun că oamenii de afaceri „şi-au scurtat timpul alocat relaxării”, preferând vacanţele active şi… bineînţeles, îmbinând minunat utilul cu plăcutul.

Nu o să vă spun de Stefani Joanne Angelina Germanotta. Nu. Poate sunteţi totuşi curioşi din fire…ei bine, este cunoscută mai degrabă sub numele de Lady Gaga. Aşa mai vin de acasă, cu temele făcute…în recreaţia mare. Nu o să vă spun de apariţia şocantului videoclip al piesei Alejandro.

Nu o să vă spun nici de lansarea celui mai subţire smartphone din lume,  iPhone 4 de la Apple. Să nu vorbim aici de un design nou, de retina display, de camera foto de 5 megapixeli cu înregistrare video HD, de aplicaţia de editare video, iMovie? Las dorinţa arzătoare să iasă la suprafaţă…

Nu o să vă spun de al doilea outlet din ţară (primul fiind Fashion House) ce va fi inaugurat anul viitor. Nu mai aşteptaţi.

Nu o să vă spun de un nou vaccin, aflat în faza de experiment, ce promite reducerea riscului de boli de inimă cu două treimi.  

Nu o să spun de ţările cu cele mai riscante datorii, România ocupând şi ea un loc… 9, nemeritat? Prin urmare, nu o să scot niciun cuvânt despre deficitul bugetar ori rata şomajului.

Nu o să vă spun de parcurile eoliene din regiunea Tulcea sau poveşti din sectorul energetic.

Aşadar, pentru cei neştiutori şi neinteresaţi, nu o să vă spun suficient de multe… De fapt, nu o să vă spun nimic.

8 comentarii

Din categoria Nu o să vă spun-săptămânal

8 răspunsuri la „Nu o să vă spun

  1. Sa nu comentam, sa comentam?!?

  2. Cum să nu… eu nu pot să spun nimic, voi aveţi voie. 🙂

  3. Am mai citit vreo 2 articole din blogosfera de Alejandro asta, insa se vroiau subtile si fara link. Daca nu mi-ai fi spus tu de Lady Germanotta, muream prost.

  4. Nu

    Parcurile Eoliene, hmm interesting.
    Leidi Gaga(gugu) nu prea ma pasioneaza prin definitie. Mi se pare un kitsch ieftin si de prost gust. Daca vreau chestii asa-zis socante in cel mai rau caz e Marilyn Manson(desi ala e amuzant numai in contextul lor – al americanilor) sau clipul bleed de la meshuggah
    Per total, nu iti voi spune nici eu ca mi-a placut cum ai scris articolul asta.
    Cheers.

  5. Să nu-ţi mulţumesc? 🙂

  6. Pingback: Linkurile zilei - 13-06-2010 | Blogatu

  7. Mulţam, Blogatu! 🙂

Exces de comentarii

