Nervii mei


M-am pricopsit cu o leapşă care să-mi dezvăluie adevărata faţă (singura care contează) de la raznaxd (mulţam), care vrea să ştie cum stau eu cu nervii mei. Prin urmare, m-am conformat şi am dat curs invitaţiei de a răspunde la un set de întrebări, fix cinci.  

1. Cât de des te enervezi?

Îmi place să cred (să visez) că sunt calmă, cumpătată şi nu-mi ies din fire prea des. (aştept să mă contraziceţi, cu argumente sau frânturi din viaţă)

 2. Când te enervezi suni pe cineva să te calmeze?

După cele dezvăluite la întrebarea precedentă, voi ce credeţi că fac? Săritoare, vin în sprijinul vostru cu variante ajutătoare pentru a-mi indica corect comportamentul când mă apucă crizele (conform situaţiei economice actuale, unul din doi români suferă de mai multe… prin urmare criza s-a multiplicat, rezultând un plural ce ni-l asumăm negreşit): 

a) Sun un prieten şi îi povestesc cu lux de amănunte de ce sunt nervoasă pentru a mă calma telefonic (fază iniţială, cu modificări nesemnificative în etapele ulterioare, gen terapie face to face)

b) Fac fifty-fifty cu persoana pe care o sun, scăpând astfel de jumătate din nervii acumulaţi

c) Nu sun pe nimeni din lipsă de timp şi egoism din cale afară

3. Te calmezi repede… sau urlii ca nebunul?

Depinde de foarte mulţi factori, precum: locaţie, persoane implicate, gravitatea faptelor, medicamente, starea de spirit anterioară, alte veşti.

4. Ca metodă de a scăpa de nervi, bătaia este o opţiune?

Da, mai ales bătaia din palme sau a covoarelor, fiind metode eficiente pentru calmarea spiritului inflamat.

5. Din cauza nervilor, ţi s-a întâmplat să îţi pierzi un prieten?

Încă nu, toţi prietenii au suportat ca nişte eroi de seamă aceşti nervi (majoritatea inexistenţi), fiind dispuşi să şteargă cu buretele urmele de cretă.

Şi leapşa curioasă merge mai departe la…blogatu, neydamn şi natural.

6 comentarii

Din categoria Leapşă,concurs,dezbatere

6 răspunsuri la „Nervii mei

  1. Marius

    Eu cred că tu la nervi iei la bătaie prima persoană care îți iese în cale. Dar cum nu te-am văzut niciodată nervoasă, până la urmă scapă toți nebătuți.

  2. Pai daca de obicei esti enervant de zambitoare, inseamna ca atunci cand esti enervanta, esti un exces de zambete! Sau invers :))

  3. @Marius, mulţam pentru sinceritate! 🙂

    @Natural, oare „fericirea înseamnă nervi calmi”?

  4. Danz3l

    Eu ma enervez de zeci de ori pe zi :)) Dar imi trece foarte repede….
    Cateodata sunt convins ca din cauza nervilor am sa crap :))))

  5. @Danz3l, ce metode ai pentru a scăpa rapid de starea asta? 🙂

  6. Danz3l

    Aaa ma descarc pe cine apuc… In general ma exteriorizez, gesticulez, zbier…si ma calmez.

Exces de comentarii

