Cu rolele în parc


După cum bine aţi ghicit, fiind un titlu ce v-a indicat locaţia, am fost…da, cu rolele. Ce poate fi mai plăcut după o zi de muncă, agitată şi cu multe lucruri de rezolvat „acum”, „urgent”, „neapărat”, ”mai repede” ? O plimbare… prin parc, la aer, pentru reînşiruirea, renumerotarea gândurilor şi îndosarierea lor aşa cum se cuvine şi îi stă bine unei firi ce se vrea ordonate (da…se vrea, se insistă…şi îi reuşeşte uneori).  

 O pereche de role albastre, cu puţin alb…drăguţe, mişcare şi poveşti pentru copii au fost ingredientele unei “ieşeli” dupa ora 19.00, cu un scop conturat şi rezultate ce nu s-au lăsat aşteptate, scăpându-mă repede şi de durerea de cap ce se instalase într-un mod nemilos de-a lungul zilei.

În parc, lume multă (a venit vara sau nu mai ieşisem eu demult), copii ascultători (cine mă crede…), părinţi clarvăzători („Andrei, o să cazi!”, este un exemplu), bunici grijulii (acolo nu ai voie!) , ţipete (diferite tonalităţi), urlete (pe alocuri), veselie (de înţeles)… Experienţa cu rolele nu a durat prea mult… cam 10-15 minute, dar suficiente pentru mine.

De fapt, pentru el. Un copil de şapte ani. Sau ce ? Credeaţi că m-am plimbat eu cu rolele? Eu doar l-am ţinut de mână ca să nu cadă…până învăţa să se descurce singur. Eu am fost implicată doar vizual! Vi se pare că v-am minţit prin omisiune (doar guvernul reuşeste de minune!) ? Mie nu.  Dar să nu implicăm aspectele politice şi economice, sunt suficiente surprizele zilnice de care avem parte. Am ajuns să trăim palpitant…

6 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

6 răspunsuri la „Cu rolele în parc

  1. Tocmai cand ma gandeam sa te intreb cum se vad rolele de la nivelul solului (de cate ori ai cazut), s-a dezvaluit crunta realitate 🙂
    Nu mergeai tu cu rolele 🙂

  2. Hehe, puteam să mint încă şase luni, nu? 🙂 Bine, că nu ar fi afectat salariile bugetarilor ori pensiile, nici sectorul privat…

  3. Salut ,sunt administratorul site-ului http://www.fete24.info (page rank 2,3500 unici pe zi) si iti scriu acest comentariu pentru incheierea unei colaborari de tipul schimb de link(linkul tau va aparea in footer) .Daca esti deacord trimite-mi codul tau pe emailul fete24.info@yahoo.com , pe mine trece-ma cu titlul coafuri de ocazie,multumesc.

  4. Iz Andrew

    Pfoaa ,de cand nu am mai mers pe role…

  5. Eu mi-am cumparat role,am iesit cu ele o sg data si de vreo cativa ani stau in debara..:d

Exces de comentarii

