Film a la Cluj


Dacă nu ajungeţi la teatru, în Sibiu vă spun de Transilvania International Film Festival (TIFF) care are loc în Cluj-Napoca, tot în intervalul 28 mai – 6 iunie. La acest festival, se estimează că vor participa aproximativ 50.000 de persoane ce iubesc filmul şi nu numai.

TIFF este primul festival internaţional de film de lung-metraj din România. În decurs de 8 ani a devenit un eveniment cultural, un brand local şi unul dintre cele mai importante festivaluri de film din Europa de Est, dacă vă vine să credeţi. În mod tradiţional, este locul în care sunt difuzate, în premieră naţională, cele mai importante producţii autohtone de film.

TIFF 2010 oferă publicului cinefil în acest an 240 de producţii din 47 de ţări, (203 lungmetraje şi 37 scurtmetraje), ce vor putea fi urmărite în cele 14 locaţii ale festivalului, începând de azi. Pentru mai multe detalii despre filmele difuzate la TIFF, citiţi aici.

Datorită recunoaşterii sale internaţionale, evenimentul s-a bucurat de fiecare dată de participarea a numeroase personalităţi din cinematografia mondială, cum sunt: Franco Nero, Catherine Deneuve sau Claudia Cardinale.

O alegere dificilă: teatru la Sibiu sau film în Cluj?

Şi un spot drăguţ, îmi bat gura degeaba?

7 comentarii

Din categoria La tipar

7 răspunsuri la „Film a la Cluj

  1. Sunt tatal tau :)))…am vrut sa il vad mai demult…dar destinul a facu sa nu mearga youtube atunci 😀

  2. tancu23

    Interesant… ambele evenimente nu sunt de lasat insa chiar nu am cum sa ajung la nici unul.
    Daca as fi putut merge… cred ca as fi ales filmul la Cluj…

  3. As fi ales Sibiu. Insa stau rau cu banii….:|
    Spotul e funny rau. L-am vazut la tv 🙂

  4. Genial spotul 🙂

    Cluj, clar…imi place si teatrul, dar la teatru in general sunt o gramada de piese „moderniste”… intelegi ce vreau sa zic

  5. Nici eu nu am cum să ajung, din păcate. Aş fi ales teatru la Sibiu.

  6. Pingback: Linkurile zilei | Blogatu

  7. nu am ocazia acum 😦 dar imi doresc tare mult sa ajung si eu la unul..

Exces de comentarii

