Nu o să vă spun


Din rubrica prea minunată şi nelăudată, de altfel şi săptămânală „Nu o să vă spun” revin cu noutăţi ce nu trebuie cu orice preţ (nici al fericirii) să le cunoaşteţi şi voi… căci mă voi abţine cu greu, printr-un elan supraomenesc să nu vă împărtăşesc lucruri prea interesante, de interes naţional, chiar de ultimă oră sau minute ordonate.

Nu o să vă spun de revenirea norului vulcanic în atenţia spaţiului aerian, implicit intervenţia promptă a mass-mediei.

Nu o să vă spun de măsurile anunţate de preşedintele Traian Băsescu şi considerate de conducerea FMI suficiente pentru a depăşi situaţia critică în care ne scăldăm dacă (şi cu parcă, dar în ce barcă ?) sunt puse cât mai repede în aplicare, iar rezultatele îndreptate (după soare) spre investiţii.

Nu o să vă spun că preţurile apartamentelor continuă să scadă.

Nu o să vă spun nici câte mii de euro vor plăti microbiştii pentru a se afla în Africa de Sud şi a viziona de acolo meciurile de la Cupa Mondială din 2010.

Nu o să vă spun nici măcar 10% de „împăcarea”  lui Botezatu cu a lui fostă şi blondă.

Nu o să vă spun de pantofii creaţi de Mihai Albu, cei cu un toc neimpresionant de 31 centimetri.

Nu o să vă spun că bronzul nu înseamnă sănătate curată… nici să aveţi grijă de sfatul dermatologului.

Aşadar, pentru cei neştiutori şi neinteresaţi, nu o să vă spun suficient de multe… De fapt, nu o să vă spun nimic.

2 comentarii

Din categoria Nu o să vă spun-săptămânal

2 răspunsuri la „Nu o să vă spun

  1. Asa de suparat am fost ieri dupa ce a mancat Universitatea bataie la fotbal, incat am vrut sa scriu un articol la nervi, asa.

    Pe urma mi-am amintit de „serialul” asta in exces si am zis si eu ca nu o sa mai spun/scriu.

  2. Pingback: Linkurile zilei - 13-05-2010 | Blogatu

Exces de comentarii

