De 1 mai…


Ştiu că pe buzele tuturor în această săptămână a fost întrebarea drăgălaşă şi sufocantă „Ce faci de 1 mai?” ! Şi uite că ziua cea mare se apropie cu paşi repeziEu merg în Vama Veche, ca în ultimii ani. O să revin cu detalii şi fotografii în curând! Distracţie plăcută oriunde v-aţi afla!

Update Şi ar fi cazul să vă spun că n-am rămas acolo… (deşi mi-ar fi plăcut să las grijile îngropate în nisip ori înecate în mare!) Imaginile o să vă facă cunoştinţă cu Vama Veche neînsufleţită, pregătită pentru dezmăţ, o stare haotică şi neglijentă, gata în orice clipă să ofere libertate celui care este stăpânit de tendința lăuntrică de a o dobândi. Nu te serveşte nimeni pe tavă cu ea, mai simplu: trebuie să o doreşti.

Această prezentare necesită JavaScript.

Nu o să vă explic ce îmi place în Vamă şi de ce… este  frumos să ajungeţi măcar o dată prin zonă, chiar dacă o să descoperiţi şi asfalt, şi borduri, şi elemente ce aduc cu alte staţiuni din sudul litoralului românesc, muzica…dar mai ales atmosfera creată de cei ce o iubesc încă mai păstrează o parte din Vama Veche de odinioară. Iar acum o să las fotografiile să vă impresioneze cât ai zice „Vamă, mare şi distracţie” şi mă asigur că visaţi în continuare… 

Ce înseamnă pentru voi Vama Veche?

 

17 comentarii

Din categoria De la mare, adunate

17 răspunsuri la „De 1 mai…

  1. Hehehe 🙂
    Eu chiar in fiecare an, fara exceptie fac acelasi lucru 🙂 (prietenii stiu ce :), astfel incat astept pozele facute in Vama.

  2. Iz Andrew

    Ai dormit pe plaja? 😆
    Eu nu am fost pana acum…si nici nu imi doresc. 😐

  3. Unde sunt corturile?

  4. tancu23

    Extraordinare poze. Sper ca te-ai distrat de minune!

  5. @Iz Andrew, nu am dormit pe plajă sub clar de lună… 🙂

    @Natural, corturile nu apar în fotografii, dar te asigur că erau instalate pe plajă.

    @tancu23, da!!!

  6. Si eu mi-as fi dorit sa revad Vama Veche de 1 mai,dar din pacate,anul asta am lenevit acasa,fara chef,doar in familie cum s-ar spune.:D

  7. Pingback: Linkurile zilei - 05-05-2010 | Blogatu

  8. pfuai vama? vama e locu` unde (cel putin io) cu 10 lei, te „dezlantuiesti” 3 zile…incontinuu 🙂

  9. Parafrazand un binecunoscut catren, am incercat, versificat, sa scriu ce-nseamna sau a insemnat 🙂

    Vama este acel loc
    Unde cand mai veseli, cand mai tristi
    Si nudisti si „textilisti”
    Se simt bine si se-ntorc.

    Pustiu candva, hippy si rock,
    Trendy acum cand multi dau iama
    Doar vremea-si ia din toate vama,
    Noi revenim mai vechi, doar anii se intorc

    Cu amintiri mai noi din Vechea Vama
    Intinerind aici de buna-seama

    Daca n-am fost destul de clar 🙂 revin maine cu cateva imagini mai vechi

  10. Păi cum să facem? 🙂 Eu îţi spun că n-ai fost „destul de clar”, iar tu vei reveni şi cu poze, să le vedem şi noi!

  11. Ce inseamna pentru mine Vama Veche ? Hmm, e cam dificil de spus, caci pentru mine este libertate, locul unde nu am griji, nu am stres, sunt doar eu insumi, si ma intalnesc cu mine ca sa stau de vorba. Ma dezbrac de eu, si mi revin la starea initiala, aceea de liniste interioara, pace, si o fericire imensa si intensa. E greu de explicat de ce simt asta, caci, adevarul e, prin prisma libertatii care o are si ti-o ofera, o pot asemana cu un porumbel alb pe un cer albastru pur si inocent. Un porumbel liber, fara nici un stres, zburand pe curenti de aer, diversi, si caldura.

    Fie ca gandurile care le am despre Vama sa va patrunda si sa intelegi ca nu e un loc de must be, este un loc unde iti iei adio de la orice titlul care il detii, manelist, houser, rocker etc etc. In Vama, esti tu, si asta conteaza, tu, nisipurile fierbinti, apusurile de neuitat, si valurile marii, care iti distruge orice urma de indoiala. Si daca ai norocul sa fi cu persoana iubita, atunci poti sa spui ca ai cea mai reusita excursie ever.

    Va pup pe toti si va salut cu respect !

  12. Ca sa fie clar!
    Daca numai versificat, nu v-am clarificat, ia neamule …

    … si proza si imagini:
    http://danielbotea.blogspot.com/2010/05/vama-veche-noua-ne-lipsesti.html

    … si alte imagini de pe FB, de la ultima campare in Vama:
    http://www.facebook.com/album.php?aid=166114&id=524014441&l=b23814aee9

  13. Hey, sis.
    Fusei şi eu prin Vamă o tură vreo 2 seri la rând. M-am cazat în 2 Mai pentru că plaja e mult mai frumoasă şi marea mai curată acolo. Dar noaptea e a Vamei. 😀

  14. Bună, moony sisu’! 🙂 Clar! E dedicată Vamei…

  15. @Natural, mulţam pentru versuri, proză şi imagini…sunt minunate!

  16. Umbra

    Intaiul de mai…..il programasem la Neptun ….Facusem cuiva o promisiune..nu a fost sa fie …! Sunt sigur ca si promisiunea mea….a parut sau a fost considerata „vorba in vant”…Imi voi cere iertare cand voi intalni acea persoana . Multumesc ca mi-ai dat ocazia sa imi reamintesc acest lucru.

Exces de comentarii

