Facebook şi eu…


Deşi pe la începutul lunii nu mă vedeam „activă în prea minunatele reţele de socializare” (tocmai m-am citat… e de rău!), după cum menţionam şi aici… iată-mă ajunsă în situaţia de a vă face o dezvăluire. Şoc. Fie, nu senzaţională… căci titlul este destul de grăitor. Mi-am făcut cont pe facebook, una dintre cele mai răspândite reţele de socializare online, să fiu şi eu în rândul lumii.

 La început, mi-a fost greu cu alegerea pozei pentru profil… deşi nu te obligă nimeni să ai musai aşa ceva. Nici nu vreau să mai calculez cât a durat până să mă hotărăsc să fac alegerea potrivită, de parcă îmi cumpăram pantofi sau rochie de seară pentru cine ştie ce eveniment. După ce am trecut peste această fază critică şi tipică nouă, fetelor… (recunosc!) am fost surprinsă plăcut să descopăr că există şi chat pentru o comunicare directă cu prietenii din listă.

Uşor, uşor… am simţit pe propriul cont de facebook că nu am dat doar de o simplă reţea de socializare, ci şi de informare (elementar, dacă trasăm o schemă logică: socializare–>comunicare–>informare). Se pot constitui grupuri de prieteni în funcţie de interese, lansa invitaţii şi multă voie bună. Astfel, facebook este un mijloc eficient de promovare pentru diferite evenimente, acţiuni sau activităţi întreprinse.

Acestea fiind mărturisite, îi mulţumesc lui Natural, pentru invitaţia trimisă şi lui Blogatu’ pentru emisiunea de aici.

8 comentarii

Din categoria La tipar

8 răspunsuri la „Facebook şi eu…

  1. Cred că o să prindă şi pe la noi (nici nu vreau să mă gândesc prea mult!!!)…

  2. Sa facebookisesti natural :))

  3. tancu23

    Mult spor la facebook… E ceva mai bun ca si hi5 care e suprapopulat de piti sau coca…

  4. Mulţumesc! Să ştii că m-a prins febra FB… 🙂

  5. Şi pe sticlă, în emisiunea „Vis de dimineață” de la 3TV, la „Rubrica lui Blogatu”… mulţumesc mult!!!

Exces de comentarii

