Prima noapte


Din o mie de gânduri ce mă chinuie şi nu mă lasă să dorm uneori… vă mărturisesc că-mi place mult single-ul „Prima noapte (din ultima zi)” al trupei Vunk în colaborare cu Lora (ex-Wassabi). Piesa nu a reuşit să treacă însă de preselecţia naţională Eurovision 2010, din motive necunoscute aş spune eu într-un excesdesaretelevoting buclucaş sau cărţi deja făcute. Într-o altă ordine… vă invit să o ascultaţi, aceasta urmând să fie inclusă pe albumul „Ca pe vremuri” ce va fi lansat  în luna mai.

O sedinţă foto cu Cornel Ilie, solistul trupei Vunk şi Lora Petrescu, dar şi o piesă minunată:

Ce părere aveţi?

4 comentarii

Din categoria Sunet, culoare şi versuri

4 răspunsuri la „Prima noapte

  1. Roua

    Dupa ce am ascultat-o am inteles si de ce nu a trecut de preselectia pt Eurovision…nu te „misca cu nimic”,nu simti nici o vibratie….si cand o ascult ma duce cu gandul la un slagar de prin anii ’80 parca!(nu imi aduc aminte cu ce melodie seamana,dar cand ma voi „lumina” o sa iti zic) No offense!

  2. În noua formulă, trupa Vunk mi-a atras atenţia cu această piesă. Nu impun nimănui gusturile mele muzicale, doar le mărturisesc… 🙂

  3. mie imi place,poate pt ca mi-am sters roua din urechi
    iar daca ai apucat slagarele din ’80 cauta si un tratament la geriatrie…vezi cum stai cu colesterolul…oricum nu e o melodie pt varsta ta,roua….

  4. Cum spuneam, gusturile muzicale nu le impun nimănui cu sau fără rouă… 🙂

Exces de comentarii