Preocupările unui om răcit


Acesta ar fi fost un subiect armonizat cu nazurile altui anotimp, recunosc. Dar cum toate se întâmplă haotic, de ce credeţi că nu pot fi răcită tocmai acum, când primăvara este deja instalată şi îşi face de cap fără să-i ceară cineva socoteală? Ei bine, mă declar oficial răcită şi abandonată de toate ideile ce până ieri îmi stăruiau în minte. Dar ce preocupări să aibă un om răcit în week-end, fiind considerat deja o specie aparte şi izolat tacit de prieteni ? Cu siguranţă, şi mai ales pentru o dispoziţie mai bună se va combina la ceaiuri, medicamente, miere şi lămâi… visând neîncetat la zilele fără dureri de cap, nas înfundat şi stări febrile.

4 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

4 răspunsuri la „Preocupările unui om răcit

  1. tancu23

    Sper sa te faci bine cat mai repede. Si nu, a fi racit primavara sau vara nu inseamna a fi o exceptie.

  2. excesdesare

    Mersic, şi eu îmi doresc acelaşi lucru! În curând o să zburd p-aici. 🙂

  3. Ai primit un premiu. (Vezi blogul meu) 🙂

  4. Daniel

    Incearca si un ceai dansant, cateodata ajuta;)

Exces de comentarii

