Avantajele unui coleg morocănos


Când am spus că o să scriu despre colegii morocănoşi ai fiecăruia dintre noi, nu am glumit deloc…deşi am fost privită îndoielnic şi în urma mea au rămas multe semne de punctuaţie. Şi cum nu trebuie să stau prea mult pe gânduri (ca să nu născocesc altele!) am ajuns să analizez situaţia cu excesdesare, fiind din naştere o fire critică… (la marele fix!) De ce ar fi totuşi atât de plăcut să lucrezi, să colaborezi şi să respiri în aceeaşi încăpere cu respectivii, mereu nemultumiţi de soarta lor? Simplu! Prin antiteză, ai mai multe de câştigat… simpatia celor din jur pe care tu o atragi fără efort, aprecierea celorlalţi, raportându-se la posomorâtul de coleg… Nu excludem faptul că vei încerca din răsputeri să-l faci să zâmbească ca să ai şi tu o zi plăcută, aşa cum meriţi. Da’ bine, bine… nu o să oboseşti la un moment dat, aşteptând rezultatele… ce nu se întrevăd la orizont? Dacă nu se poate trata, nu-ţi rămâne decât să-ţi perfecţionezi tehnicile de amuzament la care ai apelat! Aveţi astfel de colegi ce îşi manifestă alături de voi proasta dispoziţie sufletească?

4 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

4 răspunsuri la „Avantajele unui coleg morocănos

  1. Jerry

    Ai pus punctul pe „i” la faza cu simpatia atrasa fara efort….hmm..nu m-am gandit la asta. Nici eu nu sunt prea happy de obicei, ar trebui sa tin in jurul meu mai multi oameni morocanosi ca sa par eu mai amuzant? 🙂 Tema de gandire pt azi pentru mine…

  2. excesdesare

    De ce nu? Nu te costă nimic…fie, trebuie doar să le rezişti! 🙂

  3. Sunt, dar nu trebuie sa te influenteze 🙂 Mai bine tu pe ei 😀

  4. tancu23

    Am numai ca… uneori fac parte din „grupul” lor asa ca nu ma pot plange.

Exces de comentarii

