Despre primul meu…


Eram pe blog la Blogatu, și ghici ce articol văd în faţa ochilor? Un concurs despre primul post! Mă gândesc eu: “ Cum să mă bag în seamă fără să par fan disperat? ”. Îmi vine în cap numele lui adevărat: Marius. Aş putea continua, să-l caut pe Facebook, să-i vizualizez profilul, să-i recunosc poza dintr-o sută, dar ghici ce frate… nu am cont acolo. Ghinion şi ruşinică, mi-am zis. Merg mai departe şi fără să fiu activă în prea minunatele reţele de socializare, gândindu-mă că nu-i bai tocmai acum.

Particip, după cum v-aţi dat seama la concursul Primul articol de pe blogul tău. Primele lucruri pe care le faci nu le uiţi niciodată, rămân acolo în suflet bine păstrate… şi atunci când este cazul sau te laşi purtat de valurile timpului îţi revin în minte, depănând de voie, de nevoie …amintiri şi inventând apoi tot felul de teorii. Se întâmplă că prin noiembrie 2008, am ajuns şi eu pe aceste meleaguri alese, neştiind prea multe… ce vreau să fac (ce caut eu în viaţa mea!), dar de un lucru eram sigură : trebuia să scriu. Oricât de hilar pare sau de banal, ce altceva să am de gând? Şi aşa a început povestea mea, cu Ia un loc, primul meu post copilăresc şi ospitalier, un soi de bine ai venit dragă cititorule, în primul rând (de la fereastră)… ca să… fii tu fericit! Un prim articol simplu, scurt şi primitor, sper … şi convingător atât cât mi-au permis cuvintele.

3 comentarii

Din categoria Leapşă,concurs,dezbatere

3 răspunsuri la „Despre primul meu…

  1. primul meu post..pff nu a fost chiar de mult..dar nu imi mai aduc aminte exact cum s-a intamplat.

  2. tancu23

    Primul meu post… nu-l mai stiu. Am inceput lucrul la un blog prin mai anul trecut, era un blog facut in html, o aiureala, nu credeam ca voi continua prea mult. Primul post pe wordpress, daca nu iau in considerare acel mesaj de bunvenit, a fost o poezie, „M-am schimbat…” .

  3. excesdesare

    Eu nu ştiam cum să încep… am impresia că partea introductivă este cea mai grea, fiind urmată de o avalanşă de idei…

Exces de comentarii

