Paşte fericit…pe blog!


Unde vă aflaţi după o masă în familie, după ce aţi trimis/primit o mulţime de sms-uri, mms-uri, e-mail-uri sau v-aţi sunat toţi prietenii? Sunt acceptate următoarele variante, cu îmbunătăţirile de rigoare: la o plimbare pe malul mării (unii mai norocoşi), pe o bancă în parc, la un grătar (pentru cei mai pofticioşi) sau…( zic şi eu) încă în casă, uitându-vă la tv, la mâncare şi băutură (aţi prins ideea, toată lumea v-a atras atenţia să nu exageraţi şi să cunoaşteţi moderaţia). Eu m-am oprit puţin să pasc fericită pe blog alături de voi (păi ce, unde s-a pomenit să fiu singură!), să vă împărtăşesc şi vouă gândurile mele cele mai senine, cele mai frumoase şi colorate! Soare în suflet să aveţi!

Update  Am revenit şi cu poze de la faţa locului, mai bine spus de la malul mării mai sus amintit.

Această prezentare necesită JavaScript.

4 comentarii

Din categoria De la mare, adunate

4 răspunsuri la „Paşte fericit…pe blog!

  1. tancu23

    Pai, Paste fericit! si Hristos a inviat! Iti urez mult succes la blog. Cel mai important, nu esti singura!

  2. excesdesare

    Adevărat a Înviat! Mulţam pentru susţinere!

  3. ce m-as plimba si eu pe malul marii!!! mi-e dor de mare.
    intr-adevar faci parte din categoria celor norocosi:))

  4. excesdesare

    Da, din punctul ăsta de vedere… am marea la picioare! 🙂

Exces de comentarii

