Doar 10 principii de viaţă


Salutare, dragilor! N-am mai scris de câteva zile şi poate eraţi îngrijoraţi… Iată-mă! Prezentă la apel! Cum colindam eu aşa senină pe bloguri, ce credeţi că am descoperit? Am primit o leapşă de la trei puncte…! Este prima! Vă închipuiţi că sunt onorată şi mi se vede un zâmbet sincer pe faţă, ochii îmi strălucesc, iar planetele s-au aliniat perfect pentru a mă susţine negreşit. Acestea fiind dezvăluite, să nu o mai lungim la cuvinte şi să vă spun care sunt cele 10 principii de viaţă ale mele. Ordinea este pur întâmplătoare… una dezordonată

1. Niciodată nu este prea târziu, mai ai timp!

2. Pe cine nu laşi să moară, nu te lasă să trăieşti…clar!

3. Cui îi vei da un deget, stai fără grijă… îţi va lua toată mâna!

4. Cui pe cui se scoate…

5. Niciodată să nu indrăzneşti să spui niciodată!

6. Zâmbeşte azi, mâine nu se ştie!

7. Şi tăcerea este un răspuns.

8. Nu haina îl face pe om.

9. Dacă vei aştepta momentul potrivit, te întrec alţii care nu-l aşteaptă.

10. Omul din greşelile proprii, învaţă multe.

Şi leapşa merge mai departe către Licuriciul Orb! 🙂

4 comentarii

Din categoria Leapşă,concurs,dezbatere

4 răspunsuri la „Doar 10 principii de viaţă

  1. excesdesare

    Te-am citit! 🙂 Este interesant cum ai adaptat leapsa!

  2. O, toate scuzele, acum am vazut ca sunt onorat sa am o leapsa de la tine. Maine, primul lucru pe blog, acesta va fi 🙂
    O seara pe masura dorintelor tale sa ai!

  3. Pingback: Licuriciul Orb » 10 principii în viață

Exces de comentarii

