Statuete şi rochiţe


S-au împărţit şi statuetele aurite şi mult râvnite. Se cunosc şi marii câştigători pentru fiecare categorie în parte…Fie că v-aţi uitat cu noaptea-n cap la Oscaruri (sau trebuia să vă treziţi la timp…), fie că v-aţi documentat în mod special şi expres sau aţi răsfoit virtual presa… ştiţi cine a plecat acasă cu ele. Nu îi amintesc pe fericiţi p-aici, aveţi destule surse de informare la îndemână sau la prima mână. Dar, dacă tot nu scot niciun cuvânt despre filme şi premia(n)ţi, m-am oprit pe covorul roşu să admir nişte rochiţe… ce să fac şi eu… 

Şi uite aşa hotărâtă, am pus-o de un top 5 :

1. Primul loc în acest top senzaţional este ocupat de…deeee… preferata mea (e cu pile, se pare) Penélope Cruz!!!

2. Anna Kendrick          

  

3.Cameron Diaz

4. Jennifer Lopez

5. Mariska Hargitay

*Sursa poze

Ce părere aveţi de ţinutele distinselor?

5 comentarii

Din categoria La tipar

5 răspunsuri la „Statuete şi rochiţe

  1. Imi plac, mai putin cea a lui Jennifer Lopez, poate pentru ca de aici imi pare sidefata si nu suport asta! A, si inca o chestie geniala: te felicit pentru ca ai pus sursa pozelor, nu multa lume face asta! 🙂

  2. Mie imi place cea a Annei Kendrick, insa as fi ales alti pantofi. : )
    Si restul sunt dragute, vorbind de rochii, dar nu ma reprezinta.

  3. excesdesare

    Si eu as fi optat pentru alti pantofi… nu sunt cei potriviti!

  4. Penelope Cruz e geniala!!! superba ❤

  5. Jerry

    Intr-adevar Penelope Cruz si Anna Kendrick sunt pe primele doua locuri, dar eu nu stiu in ce ordine le-as pune…poate ambele pe 1 🙂

    A, si as mai adauga-o la top pe Sandra Bullock, a stralucit in rochia aia si a mai luat si Oscar pe deasupra

Exces de comentarii

