Todo sobre mi madre


Dacă ieri nu ştiam cum să îmi mai exprim dorinţa năvalnică pentru vizionarea filmelor în regia lui Pedro Almodóvar şi nici să o definesc, azi sufăr de sindromul almodovarism… Clar şi limpede, fără remediu şi alte discuţii pe tuşă! Mi-a venit şi o idee (ce zi creativă!)… şi cum acestea sunt bune de pus în practică pentru a  scăpa de framântări ulterioare, uitaţi la ce s-a ajuns: să vă prezint filmul Todo sobre mi madre (All about my mother), lăsându-vă cu replicile culese de mine.

Întotdeauna am depins de bunătatea străinilor.

Succesul nu are nici gust, nici miros. Şi când te obişnuieşti cu el, e ca şi cum n-ar exista.

Femeile ar face orice pentru a evita să fie singure. Femeile sunt mai tolerante, dar asta e bine.

Nu ne alegem părinţii. Sunt cine sunt.

Sunt oameni care cred că copiii se fac într-o zi. Dar iţi cer mult timp, foarte mult timp.

Filmul este dedicat: Tuturor actriţelor care au jucat roluri de actriţe… Tuturor femeilor care joacă şi bărbaţilor care joacă şi devin femei… Tuturor care vor să fie mame. Mamei mele.

Pentru doritori şi curioşi în egală măsură, o să pun şi un trailer. Aşa, să vă încânte ochiul. Da, cel pe critic!

P.S. Uitasem să vă spun: joacă şi Penélope Cruz în acest film… Nu e minunat?

Scrie un comentariu

Din categoria La/despre film

Exces de comentarii

