Volver


Nu ştiu dacă se poate afirma că am făcut o pasiune pentru filmele lui Pedro Almodóvar, dar m-au prins şi nu îmi dau pace. Este un regizor ce nu te lasă să intuieşti cum se termină un film, ci te invită frumos să-l urmăresti şi spre final îţi arată cum au stat lucrurile în realitate… Cum sună realitate în filmele lui Almodóvar! În Volver (Întoarcerea) vorbim de realitate şi ficţiune, de împletiri ale acestora, de crime tăinuite, de dragoste maternă, de familie… mai ales secrete de familie, lucruri ce nu se spun cu voce tare. Şi aici, Penélope Cruz este actriţa din rolul principal pe care nu ai cum să nu o îndrăgeşti şi să fii alături de ea, ştiind foarte bine să dăruiască viaţă personajului ei şi să-l contureze remarcabil în sufletele noastre. Toată nebunia asta frumoasă să fie de la vânt?

  „E vântul. Blestematul ăsta de vânt scoate oamenii din minţi.”

5 comentarii

Din categoria La/despre film

5 răspunsuri la „Volver

  1. Am vazut si eu zilele trecute Hable con ella si inca nu mi-a iesit din cap! Imediat dupa am descarcat Todo sobre mi madre (pe care l-am mai vazut dar pe care vreau sa l mai vad), Volver si Los abrazos rotos, care sunt pe lista prioritatilor mele in materie de filme. Almodovar iti intra pe sub piele si nici nu stii cand! 🙂

  2. excesdesare

    In seara asta am vizionat si „Todo sobre mi madre”. Fenomenal…

  3. Eu acum voiam sa ma uit la Volver (suntem in contratimp, se pare) 😛

  4. excesdesare

    Da! 🙂 Te astept cu drag aici dupa ce il vezi…

  5. L-am vazut! E genial Almodovar asta, felul in care te face sa STII lucruri si la final sa iti dai seama ca e totul exact pe dos fata de cum te asteptai tu. Cel putin cu mama, am trait jumatate din film cu impresia ca Sole e nebuna si ca mama e o fantoma :)) Mai sunt, totusi, si lucruri care pot fi intuite. De ex., inca de la inceput de cand am vazut cum se uita Paco la aia mica m-am gandit ca o sa incerce ceva cu ea, si ca acel ceva se va finaliza prin moartea lui. Oricum, acum ii dau drumul lui Todo sobre mi madre (l-am mai vazut, dar parca merita sa il mai vad o data) si las Los abrazos rotos pentru data viitoare – ce-i mai bun la sfarsit! Sper sa nu ma dezamageasca 🙂
    Bafta in toate si o primavara grozava sa ai!

Exces de comentarii

