Paris…in the air


Sa mai scriem si despre filme… unele plictisitoare? De ce as face asa ceva… poate voua chiar v-au placut, si ma trezesc eu sa le iau la bani marunti. De ce nu pana la urma… doar mi-am pierdut o seara de sambata si una de duminica, vizionand aceste minunatii cinematografice, mai precis „Up in the air” si „From Paris with love„. Cum n-am mai scris despre doua filme in acelasi post (mama, ce grozavie !), titlul s-a vrut o combinatie a celor doua, fericita daca v-a atras atentia de la treburile voastre zilnice si mult mai importante sau neinspirata daca ati crezut altceva. Acum, daca tot sunteti pe aceste meleaguri, ale post-ului (ce bine s-a nimerit!) mai ramaneti putin prin zona. Ce sa va povestesc? „Up in the air” l-am urmarit pana la final pentru zambaretul si fermecatorul George Clooney, care arata inca destul de bine si joaca exceptional. Numai cuvinte de lauda, la adresa lui, iar despre film… da, vrea sa transmita un mesaj, dar mi se pare fortat. Sa va mai spun ca este nominalizat la 6 premii Oscar? Duminica seara am schimbat comedia, pentru un film de actiune „From Paris with love„, ce-l are in prim plan pe John Travolta. Si cum sa nu-l mentionez si pe Jonathan Rhys Meyers, cum a avut el saracul grija de vaza… Dar pentru un sir interminabil de explozii si impuscaturi, mergeti la film. Sau daca ploua si nu aveti chef sa stati in casa, butonand telecomanda, puteti, de asemenea, sa va opriti la cinema.

*Sursa poza

2 comentarii

Din categoria La/despre film

2 răspunsuri la „Paris…in the air

  1. Alexandru Petras

    Up in the air – l-am vazut cam fortat … o fost la Globurile de Aur si mi mi-am pus in cap (ca inainte de decernare) sa vad filmele nominalizate. Sicer am ramas oleaca surprins de film … e primul rol a lui Clooney (eu am crezut ca e doar un barbat care place la dame … dar iata ca poate fi si un actor bun). Ai dreptate ca e oleaca fortat filmul in dorinta lui de a transmite un mesaj … dar mie uneori imi plac fortarile astea (daca sunt facut cu gust ) :))

    From Paris with love – nu am auzit de filmul asta dar il consider o recomandare (mai ales ca joaca Travolta in el … deci trebuie vazut!)

    Eu acum ma uit mai mult la HOUSE si DEXTER … am o manie noua de seriale … dar trebuie sa-mi fac timp si de un film … imi este oleaca dor 🙂

  2. Jerry

    Am vazut doar „Up in the air”, super fain filmul…m-a inspirat si in acelasi timp m-a intristat. Mi-a amintit de zicala aia care spune ca „in varf esti singur”…asa a patit si Clooney: momentul in care a ajuns sa-si implineasca visul a fost si momentul in care s-a simtit probabil mai singur ca niciodata…

Exces de comentarii

