Avatar


Da…m-am trezit si eu sa scriu despre „Avatar„-ul lui James Cameron. Asa am promis si sunt om de cuvant (in majoritatea timpului pierdut). Vazusem acasa doar jumatate de ora din film si l-am lasat… mai bine merg la cinema pentru coloana sonora, efecte speciale si sa evit pauza cand imi e mai draga vizionarea pentru a raspunde la telefon, la usa sau mai stiu eu ce chestii se intamplau tocmai atunci. Sala a fost aproape plina, cu popcorn si cola pentru toata lumea venita sa rontaie si sa iasa din casa intr-o seara de sambata. Spre mirarea mea, chiar au fost linistiti si vrajiti parca de acest film, de animatie, de personajele albastre, de liane, de tot felul de creaturi neobisnuite, de povestea de dragoste, de minunatiile planetei Pandora. Nu mi-am dat seama cand au zburat cele aproape trei ore…petrecute intr-un univers ireal, lasandu-mi imaginatia acolo pentru plasmuiri… La sfarsitul filmului am ramas cu sentimentul ca iubirea invinge totul, trece peste uman si te lasa intr-o lume fantastica.
La
Avatar, cu voi!

2 comentarii

Din categoria La/despre film

2 răspunsuri la „Avatar

  1. daniel

    La Constanta banuiesc si ne-3D?
    Eu l-am vazut aseara din nou luat de pe net si pot sa zic ca mi-a placut si a doua oara… am retrait momentele bine lucrate din nou la aproape aceasi intensitate. Pot sa zic ca nu e facut special pt 3D si nu sunt scene diferit lucrate pt 3D.
    Dupa parerea mea filmul nu are nici un competitor serios anul acesta asa ca v-a lua toate premiile posibile.
    „I see you”

  2. excesdesare

    Sa vedem 🙂 Da, in Constanta am vazut filmul, ne-3D …dar merita sa mergi la cinema.

Exces de comentarii

