Vorbeste cu ea


Impresionant si emotionant… Intr-adevar, Pedro Almodóvar, marele regizor spaniol isi merita cu varf si indesat renumele international in lumea filmului. Hable con ella (Vorbeste cu ea) este un film care a reusit sa ne trezeasca la realitate, una destul de fireasca, de multe ori socanta de-a dreptul, cutremuratoare care imbina nebunia cu tandretea, iubirea cu grija obsesiva. Ajungi sa te intrebi clipa de clipa daca este normal ceea ce se intampla…”Cum este sa ramai fara idei sau sentimente”…sa afli ca persoana pe care o iubesti poate fi in coma o luna, ani sau toata viata.
Doua povesti de viata ce incep a se intersecta, a se imbina, lasandu-ne pe noi sa le apreciem sinceritatea si singuratatea sau sa le judecam aspru… Vorbeste cu ea este un indemn la comunicare, la eliberarea sentimentelor infranate. O nebunie reala am putea adauga, pentru ca … „dragostea e cel mai trist lucru, atunci cand dispare”, asa cum ne invata unul dintre personajele principale…

3 comentarii

Din categoria La/despre film

3 răspunsuri la „Vorbeste cu ea

  1. Windom Earle

    Almodovar in principiu e un regizor destul de „colorat”. Filmul in sine mi s-a parut surprinzator de „accesibil”(…publicului larg, comparativ cu ce a mai scos el pana acum). Mi-a placut modul in care Almodovar a feminizat protagonistii masculini si mi-a mai atras atentia filmul-mut-metafora.
    Vazut demult, probabil la o revizionare as scrie mai mult insa, so far las atat.
    Vizionare placuta celor ce au de gand sa il urmareasca!

  2. excesdesare

    Un film ce merita vazut…pentru nebunie, realitate si alte combinatii neprevazute…

  3. Mi-ai facut pofta de Almodovar. Nu am vazut acest film ci altele: Volver, Todo sobre mi madre, Carne tremula si Sexo va, sexo viene.

Exces de comentarii

