Pe tocuri, prin zapada


Totul a inceput cu o atentionare de cod galben de ninsoare si viscol. Zis si nins… o zi, o noapte, o dimineata! „Minunat!” m-am gandit… pana am fost nevoita sa ies din casa pentru a merge la serviciu. In stanga…zapada cat casa, in dreapta zapada cat o vila, in fata cat o cabana. Ningea ca intr-o frumoasa poveste de iarna, dar eu aveam o nedeslusita, nu tocmai din basme „pe unde sa-mi croiesc un drum?” Dupa cateva secunde de meditatie profunda, am realizat ca trebuie sa o iau din loc, nu mai puteam sa zabovesc, uitandu-ma dupa un salvator, asteptand o idee curajoasa ori incalzirea globala. Nu am fost imbracata adecvat pentru nametii de afara, dar tocurile m-au salvat… Da, tocuri pentru stabilitate. Nu sunt recomandate pe gheata, dar prin troiene sunt grozave!

4 comentarii

Din categoria Suflet învăluit

4 răspunsuri la „Pe tocuri, prin zapada

  1. lebadul negru'

    Cand am citit zapada cat casa m-am gandit la aia din turta dulce, imi plac basmele (cu happy ending). Si totusi, nu ar trebui sa existe un motiv pt. care a nins mai mult in dreapta? Sunt tare curios, hai spuneeeee-mi, spuuuuneeeeee-mi.. Imi spui?

  2. excesdesare

    Ca in politica…dupa cum bate vantul 🙂

  3. Roua1978

    …si dupa cum au unii gura aurita 😛

  4. Umbra

    imi aduc aminte…..de….

Exces de comentarii

